My masterplan

Dagen före skivan, och det ser ut som att jag kommer lyckas sälja 7-8 biljetter. Eftersom jag för en halv vecka sen bara verkade få sålt två stycken så är jag nöjd.

Förövrigt är jag sjukt nervös inför min anställningsintervju. Jag måste få det jobbet eftersom:
*Jag behöver pengar
*Om jag inte får något jobb måste jag vara i Värmland en hel sommar
*Jag ogillar Värmland
*Jag har alla mina kära vänner här
osv.

Och dessutom är det steg ett i min två-stegsplan!
Steg två är förövrigt hemligt.

Men nu måste jag dessvärre plugga matte. YAY

She's gone so long
What can I do?
Where could she be?
No no no,
don't know what I'm gonna do,
I gotta get back to you.

Kommentarer
Postat av: Ella

Du SKA ha det där jobbet! Och om du inte får det, så ska du ha ett annat i Stockholm. Så det så :)

2010-04-19 @ 22:09:22
Postat av: Sofie

jaa! tycker jag med! ska fylla i en spontanansökan till coop nu.. hahaha

2010-04-21 @ 18:28:55
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0