missing you

Imorgon åker jag till Värmland. Drabbas av apati när jag försöker fundera ut vad jag ska ha med mig vilket resulterar i att jag sitter framför datorn istället.

Oroar mig över att jag är mycket mer hungrig än normalt. Räknar dagar.

Sjunger "missing you" med Tegan and Sara.

Har neonblå tights med matchande raggsockor.

Ska gå upp om 7 timmar och 19 minuter.

18 minuter.

 

You're my daydream.
Does make you homesick for me?
You're my daydream.
Does it make you homesick for me?
And I'm still missing you, missing you, missing you
Well I'm missing you, missing you, missing you
Well I'm missing you, do you miss me now?
Well I'm missing you, do you miss me now?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0