uppdatering

Jag lider av någon slags rastlöshet blandad med orkeslöshet.
Jag vill inte sitta stilla vid datorn, men orkar samtidigt inte göra någonting annat just nu.

Jag äter... ibland. När jag orkar.
Och sover när jag vågar eller tills jag blir väckt av att någon ringer.

Jag intalar mig ibland att jag är glad,
men inser efteråt att om jag var glad skulle jag nog äta.

Jag såg mig i spegeln förut.
"Jasså, är det så jag ser ut?"

Några gånger har jag väl varit inne på den där toaletten,
men på något vis har jag inte sett mig själv.

Jag vet inte om jag tittat lagom högt upp,
eller om bara min hjärna inte orkat uppfatta mig i spegeln.

Say goodnight to those bittersweet days
When you could tell someone that you loved 'em
And you wouldnt lose your shame.
And now you gotta bite your tongue
And feel the cold blood running down your face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0