produktiva jag

Idag har jag varit relativt duktig, trots att jag mest suttit på mitt rum. Internet ftw!<3

 

Jag vaknade vid 9 (egentligen 8, men jag bestämde mig för att somna om). Efter någon timme drog jag till Okq8 och hämtade ut mitt paket med en "Grafisk kokbok 3.0" samt läste några sidor ur den (innan jag dog av tristess). Jag har även försökt boka tvättid (alla tider idag var upptagna, och imorgon hinner jag inte tvätta så... ja...), betalat min kåravgift och beställt samt betalat biljetter för mig och Ella när vi ska åka till Årjäng och "mâten."

 

Nu återstår bara att gå till Willys och handla, sen ska jag laga ostfyllda lövbiffsknyten med pommes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0