Kom tillbaka!

Jag är rätt trasig inuti
och jag har slösat bort mitt liv

Men det är parkbänkskarneval
en junikväll och jag är manierad
Galen som en marskatt
och fylld av stora känslor
som spriten väckt i mig

Det finns ju inga misstag
bara sånt du aldrig lär dig
Så kom om benen bär dig
Kom, kom tillbaka
Kom tillbaka till mig


I soldiset på gullmarsplan
längs stigen ner mot skanskvarn
Du vann mitt hjärta
stal mitt vin
Jag föll så mjukt
och du är ingen drömprins
Du håller folk ifrån dig
Det märks på hur du snackar
att något är skevt med dig

Men nånting höll mig vaken
nu är jag ful och sliten
Så ta dig upp ur skiten
Kom, kom tillbaka
Kom tillbaka till mig

Åh, du kommer väl tillbaka?
Tillbaka till mig
Åh, du kommer väl tillbaka?

Tillbaka till mig


Det kommer en våg och det svämmar över
Dom säger att kärlek är något vi behöver
Men du då och dina väderkvarnar
In och ut ur dimman
Kan aldrig ta ett nej
Du är en sorglig människa
och ändå vill man ha dig
så kom om du kan ta dig
Kom, kom tillbaka,
Kom tillbaka till mig

Kom tillbaka till mig


Parken – Kom Tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0