Failure

Hemska huvudvärk.
Ett ark ipren kvar.
26 dagar.

Troligtvis g i historia, kanske g i matte.
Varför bryr jag mig ens för?
Det kunde varit värre...?

Äter m&m.
De få som fanns kvar,
lugnar lite.

Helst av allt vill jag sjunka ihop till en orörlig hög på golvet.
Sova fram till sommarlovet.

Du har levt på lånad tid
Station alpha - beta - gamma
Vi kan hålla dig vid liv - som alla andra
Silikon och askorbin
En gång till
Kan vi hålla dig vid liv?


Snart teori, sen träning.
Allt jag vill är ju att bädda ner mig i min säng hemma och se på all film jag lyckats samla på hårddisken.
Huvudvärken är åtminstone över.

Failure, he said, times two breeds contempt
Wash your hands of it forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0