Ett test.

Jag hittade ett intressant test idag på en av de få bloggarna jag nufötiden följer.

Mitt resultat blev:

"Din personlighetstyp:
Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn."


Till viss del stämmer det väl ganska bra, jag är inte kanske alltid så praktiskt lagd, dock är jag väldigt tradiotionell i den mening att jag är en sann konservatist.
Jag kan vara välorgansiserad, bland annat sorterade jag mina böcker i bokstavsordning efter författaren som barn och samtidigt som mitt rum ser ut som ett helvete har jag 95% koll på vart alla mina saker ligger.
Om jag är fysiskt aktiv eller inte behöver inte diskuteras.

Jag är väl inte ointresserad av saker som jag inte ser någon praktisk tillämpning med, fast jag undrar väl ibland vad det jag gör är bra för.
Att jag alltid har en klar bild av hur saker ska vara är väldigt träffande...
Och jag är väldigt lojal,
och jag arbetar hårt åtminstone när pengar är inblandade (och min mor inte är arbetsgivare).
Jag brukar kunna organisera saker också,
och trygghet och lugn uppskattar jag...

sen vad ni tycker vet jag inte, men ni kanske vill upplysa mig?
Det har varit ganska fattigt med kommentarer den senaste tiden.

Look at me
Who am I supposed to be?
Who am I supposed to be?
Look at me
What am I supposed to be?
What am I supposed to be?
Look at me


Jag fick även förslag på karriärer som skulle passa mig.

"Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare."

Inget jag är alltför intresserad av kanske, kanske chef, men mest för att få pengar...<3

Här har ni länk om ni vill prova själva, eller se mitt resultat...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0