I find it kind of funny, I find it kind of sad the dreams in wich I'm dying are the best I've ever had.

Jag skulle vilja slå ihjäl mig själv.

Jag var på senior-SM idag, brons till Ghelu, Carro och Anton. :) Sammanlagt har Budogymnasiet alltså fått 5 medaljer.

Jag känner mig en aning deprimerad, lyssnar sönder "Mad World" och hatar mig själv. En dag ska jag förlåta mig själv och bli glad igen, men det är fan inte idag. Egentligen är det väl ingen stor sak, men vetskapen att jag hade en chans och att jag aldrig får reda på hur det hade kunnat vara tynger. Mitt mål var SM-guld, men om det målet någonsin kommer uppfyllas så kommer det vara många år framåt i tiden.

Snart är Stockholm Open... Får satsa på den tävlingen. Jag vet att jag måste acceptera att SM är över och att jag inte borde älta det som varit längre, men det är ju så jävla svårt...

Jag och Ghelu ska skriva tävlingsrapport sen, vad ska jag skriva...? "Sofie fick inte deltaga eftersom hon inte hade med sitt tävlingskort."
Sen skickas det ut över hela Sverige, sen vet alla.
Sen går jag till skolan imorgon, så frågar alla, sen vet alla.
Jag pallar inte höra en enda person säga "Fyfan vad klantigt."

Jag vill åka till Kallhäll där ingen bryr sig eller förstår sig på tävlingar, där jag bara kan få banka på folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0