.

Om det är något jag är väldigt bra på så är det att överanalysera saker.

Jag försöker förstå mig på andra människor och deras känslor genom att minnas saker de gjort, hur de sett ut och vad de verkat tänka, för att sedan analysera allting, försöka tolka, försöka få svar.

Visst kan man väl fråga saker, det borde inte vara så svårt.
Egentligen.
Men när varje fråga min hjärna formulerar lägger sig som en klump i halsen och får mitt hjärta att rusa,
ja, då är det svårt.

I've run out of complicated theories
So now I'm taking back my words
and I'm preparing for the breakdown


Kommentarer
Postat av: Ella

Eller så gör man som jag, överanalyserar till tusen, frågar, diskuterar, men tror inte på svaren utan fortsätter överanalysera och dra en massa paralleller hit och dit! Jag har just gett dig ett perfekt recept på huvudvärk :D

2010-01-04 @ 23:36:37
Postat av: sofie

haha :)

2010-01-05 @ 12:32:43
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0