irritation

Idag har jag lyckats slänga ihop en kort reflektion av kursen "introduktion i medieteknik". Alldeles strax ska jag skicka iväg den och sedan hoppas på att få mitt "p" i utbyte.

Den största delen av dagen har dock spenderats med att se Califonication. Jag vet inte riktigt vad meningen med serien är, men gillar den starkt och känner delvis igen mig själv i huvududpersonen (sad but true, eller vad säger man..?).

 

Jag har också nästan gråtit blod över vår internetanslutning. Inte ens spotify fungerar som sig bör.

Tror det är tredje eller fjärde dagen som internet krånglar. Dessutom inte bara krånglar det, det blir dessutom en klar försämring för varje dag som går. Just nu är det nere på samma nivå som mina föräldrars internet, i VÄRMLAND!!! Skärpning!

 


Kommentarer
Postat av: Eve

Vet du vem mer som gillar Californiacation? Göran! Jag minns sånt.

Har ni trådlöst Internet? För då finns ju risken att någon snyltar på eran.

2010-12-17 @ 22:09:37
Postat av: sofie

GÖRAN? oj...



jo, fast vi har ju lösenord på det... :-/ får väl be michelle prova att byta om ingenting annat fungerar, han ringde bredbandsbolaget idag iaf, det enda et sa var typ att vi skulle byta lösenord. fett hjälpsamma...

2010-12-18 @ 01:12:10
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0