trött

Jag är trött,
mer psykiskt än fysiskt skulle jag tro.
Och jag tolkar allting folk säger så dåligt som möjligt,
som för att ge mig en anledning att må dåligt.
För egentligen har jag nog ingen.
Ingen bra i alla fall.

Jag vill lämna,
skynda vidare någon annanstans.
Varför vill jag alltid fly?
Som om jag alltid tror att ett miljöombyte kommer lösa alla mina problem.

Jag känner mig helst slut,
fast jag inte pluggat som jag borde,
inte tränat...
Jag ska hänga min tvätt, sen ska jag krypa ner i min säng.
Sova.

And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to see me broken
And why do I still care
still care


Kommentarer
Postat av: Ella

Ska vi vara psykiskt trötta, svikna och sårade (i alla fall i mitt fall, kanske ditt också) tillsammans på torsdag?<3

2009-11-10 @ 23:19:44
Postat av: sofie

<3

2009-11-11 @ 07:22:14
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kanske borde hålla dig fast till och nöja dig med de som faktiskt bryr sig och tycker om dig som du är. ..och inte fly :)

2009-11-11 @ 13:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0