Min dator fungerar. <3

För första gången sedan början av februari sitter jag vid min alldeles egna dator och skriver.
(Och den här gången är det faktiskt jag som fixat den.)
Jag har till och med lyckats installera alla program jag vill ha.
Till och med foobar med mitt favoritskin (jag låtsas som det är det åtminstone eftersom jag inte har koll på hur man fixar med det där själv).

Det enda som saknas är väl all min musik...
IPRED förstör mitt liv, fast jag orkar inte bry mig om den där dumma lagen
och begår okristliga handlingar ändå.
Om än i mindre utsträckning.

Jag tror att det börjar bli dags att sova, om inte cheers är på tv ikväll..?
Min dygnsrytm är fucked-up (med tanke på att det är lov och att jag brukar uppskatta att vara vaken till tre och sova till tolv under sådana omständigheter).

Det blev inget lanande heller, men jag var där borta och grillade med dem förut.
Men jag är nörd på egen hand och lyssnar på soundtracket till zelda ocarina of time.

Kommentarer
Postat av: kecko

du får la skaffa Spotify!

2009-04-14 @ 18:16:12
Postat av: sofie

jo.. problemet är väl bara att de inte har all musik jag lyssnar på! ;P

2009-04-14 @ 22:46:44
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0