jävla korthelvete

Om det finns ett tillfälle när kortet tänker sluta fungera är det när man inte ätit på hela dagen, har lagt ur alla sina pengar ur jackfickorna och ska till Statoil för att betala bensinen för en lastbil man hyrt och därmed måste göra sig till åtlöje och kassagubben ser skeptiskt på en när man säger att man VET att man har pengar, men det ändå står att "köpet medges ej" och man därefter måste lämna sin mobil som pant innan man med svansen mellan benen skyndar hela vägen hem igen för att hämta de där förbannade hundralapparna, som förövrigt är de enda pengar man har som INTE finns på banken.

 

Handelsbanken, jag hoppas att ni har en förbannat bra anledning till att ha gjort mitt kort ogiltigt, för om det inte vore för mina föräldrars icakort hade jag fått leva på pasta och pesto några dagar, tills ni väljer att öppna ert förbannade bankkontor igen. Och DESSUTOM står det att mitt jävla kort är giltigt fram till 2013!!!!!! Fastän bankomaten säger att det är ogiltigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0