det värsta av det värsta

Det finns ett ämne som får mig att må lite sämre än alla andra ämnen,

som kan ge mig ökad puls, illamående, kallsvettningar och ångest; samtidigt (nu kanske ni tror att jag överdriver, men tyvärr gör jag inte det, jag har upplevt alla dessa symptom...)!

 

Ni som känner mig kanske tror att detta ämne är fysik, men nej, ni har fel, det finns något mycket värre!

Det fruktansvärda ämne jag talar om är programmering.

Programmering får mig att för mitt inre se min kommande civilingenjörsexamen få vingar och flyga iväg.

 

I varje fall hade jag prov i detta ämne idag. Provet innehöll 25 frågor, varav 15 rätt gav godkänt. Jag hade 14.5 rätt. 15-14.5=0.5.

Jag hade ett halvt fel för mycket, ett HALVT!?!

Jag har varit på dåligt humör hela dagen på grund av det där HALVA felet.

 

Och skriv för guds skull inga klämkäcka kommentarer på det här, för jag kommer personligen slå ihjäl er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0