pucko

Jag vill skriva. Massor.

För jag hoppas att det kommer kännas bättre då.

Men det vet jag egentligen att det inte kommer.

Jag måste bara uppehålla mina händer.

Få dem att göra annat än de vill.

Annat än de känner för.

 

Jag är fortfarande full tror jag.

Eller så är jag bara obeskrivligt ledsen.

Jag vet inte.

En blandning kanske?

Jag brukar inte vara obeskrivligt ledsen när jag är full.

Jag brukar inte träffa Jens när jag är full heller förvisso.

 

Jag har inte mått såhär på väldig länge.

Tror jag?

Lite roande att jag ser tre veckor som "väldigt länge."

Eller är det kanske fyra nu?

Jag är i varje fall ett jävla pucko,

som gör liknande misstag gång, på gång, på gång, på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0