idag är inte min dag precis

Inom loppet av 10 minuter lyckas jag med följande:

*Tappa mat på mitt golv

*Tappa mat i min säng (dessutom fucking LINGONSYLT!!!)

*Doppa mitt hår i mjölk

 

När jag går ut i köket för att skölja den mjölkiga delen av mitt hår får jag dessutom veta att jag måste vara utflyttad i slutet av januari. Känner att det här är min dag!

 

Förövrigt: Om man bor i en trea, med två andra människor, visst FAN stänger man väl dörren ordentligt då när man duschar eller kissar?

Tycker att det borde vara dödsstraff på att inte göra det. Ja, jag är seriös.


Kommentarer
Postat av: Knarko

Stör mig på att en tönt aldrig låser när han borstar tänderna så blir han "sur" för att jag öppnar o ska in...

Lås dörren ffs!

2010-10-26 @ 15:58:05
URL: http://knarko.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0