frack

Jag längtar sjukt mycket efter att kunna brodera mitt namn på fracken. Jag funderar på att börja fästa några märken på den redan idag bara för att lindra mitt begär lite.

 

Jag har bestämt mig för att mitt "namn" blir "Vilse" eftersom det är det jag är mest hela tiden, på många sätt, och eftersom jag uppskattar "Vilse i pannkakan."

"Blivande japan," "japanen" och "karate kid" känns som "forna jag," så förnyelse är på tiden...

 

För er som inte vet vem "Vilse" är, eller vet vad Vilse i pannkakan är heller för den delen (introt håller på ca 31 s):

 

 

 

 

Och för er som vill se typ världens coolaste skurk (som är sjukt lik mig på åtminstone ett sätt..):

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0