min überdag

Jag har haft min värsta dag på väldigt, väldigt länge.

Det började med att jag, efter några oroliga timmars sömn, blev väckt 06.49 av att någon diskade okristligt högt i köket.

Efter ett ganska långt tag slutade människan upp med oväsendet och jag kunde återgå till min sömn.

Blev väckt vid åtta av ett sms, lyckades somna om ytterliggare en gång, vaknade, fortfarande trött, vid 11.

 

Åkte till skolan, hade en föreläsning i matte, åt mat, köpte sprit (fick hjälp av någon annan att köpa sprit).

Hade programmering, gjorde bort mig för programmeringsassistenten genom att:

 

*stänga av skärmen när jag skulle vrida på den
*flasha all min sprit jag hade i ryggsäcken(ingen alkolistvarning där inte!)
*fråga varför min funktion inte fungerade när anledningen var att den anropade en annan funktion som jag inte ens skrivit än
*inte hitta rätt flikjävel

 

Träffade Ella, åkte till Roslags näsby för att se på lägenheten. Väntade ute i kylan i 30 minuter, ringde 5111111 gånger och skickade sms. Ingen kom. Eller svarde.
Skulle åka hem, missade bussen med 3 minuter (nästa skulle gå en halvtimme senare). Satt och värmde mig på en bänk nere i vid tunnelbanan. På bänken bredvid satt jobbiga människor och drack öl och spelade dålig mobilmusik. Förväntade mig att de till skillnad från mig tänkte åka med nästa tunnelbanetåg. Det tänkte de ej.

 

Kom till slut hem, öppnade kylen. Insåg att något jävla pucko förväxlat det med en frys nu igen, och att min gurka hade kunnat användas som batong.

Som ni vet är jag lite småkänslig med den där frostskadebiten även när jag inte är på dåligt humör så... Ja, jag flippade.

Och tejpade fast "hjulet" man ställer in kylan med.

Med silvertejp.

Fuck you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0