en psykopats nattliga funderingar

Jag kan inte sova.
För mycket undertryckta aggressioner som spränger inombords.
Jag vill slå sönder någonting,
någon.
Jag tränade förut, men inte hårt nog uppenbarligen.

Känner hur det kliar i mina fingrar,
hur hjärtat känns dubbelt så stort och riskerar att sprängas.
Jag känner hur jag bara vill skrika ut allting som finns kvar.
Jag vill inte vara arg,
jag vill inte önska att jag får slå människor.
Människan.

Biter på mina fingrar.
Det hjälper knappast.
Som vanligt lindrar Karpe Diem.
Vill man döda sig själv lyssnar man på Karpe Diem.
Vill man döda någon annan lyssnar man på Karpe Diem.

Tänk att man kan vara frustrerad fast man inte är ledsen, hade glömt det.
Och jo tack, jag är medveten om att dagens alla inlägg får mig att framstå som en omogen psykopat.

Håndflata under haka når jeg drømmer meg vekk
til onde tunge sier hva som sømmer seg
og du har tapt da, skjønner du ikke det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0