matematik

För första gången på väldigt många år har jag börjat uppskatta matematik igen.
Det är tillräckligt svårt för att jag ska behöva använda min hjärna såpass mycket att jag kan koppla bort annat.  Samtidigt är det tillräckligt lätt för att jag ska klara majoriteten av alla tal felfritt.
Jag har nog aldrig förut varit så lugn inför ett matteprov som nu, då ligger jag ändock 16 sidor efter och har missat en vecka med genomgångar.

Nu funderar jag dock på att börja skriva på en av mina svenska c-uppsatser.
Jag har ju bara tre stycken... Plus ett tal... Och ytterliggare en skrivuppgift...

Decembertunn luft
ingen eld utan rök
Du ska ta ditt förnuft
till fånga, göra ett försök
Räknar IQ min vän
Siffror och tal
En nolla i mängden
försumbar och svag

Kommentarer
Postat av: Anonym

matte är kul..så länge man förstår det:)

2010-03-08 @ 20:33:40
URL: http://nemoofsweden.blogg.se/
Postat av: Sofie

sant :P

2010-03-08 @ 20:46:20
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0