varför gör du sådär

Frustration, all jävla äckelfrustration.

Jag skakar, av adrenalinpåslaget. Jag vill slåss. Jag vill skicka jättemånga fler hotsms. Men det går inte, för jag är steget före mig själv, numret är borta.

 

Jag blir så förvirrad, av att inte veta vad som är verklighet och vad som är ett spel. Vad som var ett spel.
Jag blir så arg, över att andra kan få veta, men inte jag. Det handlar om mig.
Jag borde såklart inte bry mig, men det går inte riktigt.

 

Det är frustrerande att när jag väl blev av med den ständiga påminnelsen i form av ett konto på ett forum, så dyker ett nytt upp.

Du tycker att jag är sjuk. Det är du som gjort mig sjuk. Äckliga, falska människa.

 

varförlyssnarjagpåandradusaåtmigattintelyssnapåandrajaghatardig

 

Regn ger mig våta drömmar
ger mig röda ögon
allt är asfalt
smutsigt vatten
allt utom jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0