framsteg

Idag har jag varit sjukt produktiv. Om man jämför (med hur jag brukar vara). Jag har gjort adressändring och betalat min hyra. Det enda "jobbiga" som är kvar i mitt liv just nu är att skaffa en försäkring och ordna fram ett skrivbord. Min plan är väl att beställa hem ett skrivbord från Ikea och sen låta mina föräldrar betala kalaset.

 

Dessutom har jag lagat mat idag, fastän det tidigare verkade som att idag skulle bli en "sitta-inlåst-på-rummet-hela-dagen-med-ångest-dag" men det gick bra. Jag blir bättre och bättre. Mindre och mindre sjuk som jag antar att den där människan hade uttryckt det.

 

You self destructive
Little girl
Pick yourself up
Don't blame the world
So you've screwed up
But your gonna be ok


Det är "Ung Allians Kick Off" på lördag vid Stockholms Universitet. Jag funderar seriöst på att gå på den, fastän jag inte känner någon som ska dit. Det blir läskigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0