en snilleblixt

Borde äta,
har fortfarande inte fått det avklarat.
Är inte hungrig heller konstigt nog.

Vaknade 8 imorse,
till ljudet av Tims musik.
Jag låg och vred mig i några minuter,
innan spotifyreklamen gick igång.
Då fick jag en snilleblixt,
flög ur sängen, ut i korridoren,
upp på stolen som stod där,
ryckte upp skåpet med bredbandsmodemet (?)
och drog ur sladden.
Sen blev det tyst.

Tydligen har ingen saknat internet särskilt mycket eftersom sladden fortfarande var utdragen när jag vaknade halv elva.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahaha :D Citerar Adam "Det är bara att dra ut varenda jävla fittsladd...":P

2010-01-10 @ 11:35:30
Postat av: sofie

haha just det, hade glömt det citatet! ;P

2010-01-10 @ 12:47:18
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0