min dag

Jag åkte in till stan och tjuvstartade lite med julklappsköpandet. Det var inte vad jag planerat egentligen, men så hittade jag bra saker och tyckte därmed att det var lika bra att slå till! Jag har dock två julklappar kvar som jag ska inhandla på lördag. Dels en present från min fader till min mor och dels en present till min yngre bror. Egentligen har jag ytterliggare en present att inhandla, men den kan jag icke handla när Ella är med. Det får dessvärre bli en sen present.

 

Dessutom har jag inhandlat ett par nya nylonstrumpor då jag lyckades förolycka mitt gamla par på tackköret. Till mitt försvar kan jag säga att det nog är extra lätt att förolycka nylonstrumpor som är köpta på ica maxi... Särskilt med tanke på att de var halvt förolyckade redan efter en tvätt. Eventuellt innan tvätten till och med i och med att någon annan olovligt lånade dem när de låg på tork ute i elevhemskorridoren efter att ha sprutats ner med öl...

I vilket fall, jag har nya nu!

 

Något jag dock inte gjort idag är mina weblabbar...

Det där med ätandet går också lite sådär. En smörgås och nästan en whopper junior har jag fått i mig idag. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte börja äta igen förrän jag kommer hem och får god, hemmagjord mat serverad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0