Årets julkalender.

Idag är det den 1:a december, och en sådär 23 dagar kvar till jul.

Allt har gått så fasansfullt fort att det känns som om det lika gärna hade kunnat vara oktober.

Men det är det alltså inte.

 

Lite julstämmning lyckades trots allt infinna sig när jag såg första avsnittet av årets julkalender, "Hotell Gyllene Knorren." Kalendern handlar om en familj som bor i Stockholm men beslutar sig för att köpa ett hotell ute på glesbygden och flytta dit istället. Det låter rätt tråkigt, men den såg faktiskt rätt lovande ut, med berättarröst och allt.

 

Och nu tänker ni väl säkert någonting i stil med det min mamma brukar säga till mig varje år, men jag ser på julkalendern om jag vill!

 

Dagens (och så småningom alla andra dagars) avsnitt hittar ni här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0