We'd all seen better days.

Jag känner för att skriva ett jättelångt inlägg där jag bara skulle klaga över hur jävla mycket jag har framför mig innan det är över,
innan det blir sommarlov.

Man kan kanske tycka att det är lite konstigt att jag sitter och beklagar mig här nu när jag påstår mig ha så mycket att göra,
men hela dagen har varit fylld av skola och träningar, kom hem för en timme sen, har bara hunnit lagat mat, ätit,
pratat med de där hemma.
Orkar inte.
Funderar på att läsa lite, stressa ner,
för jag är uppe i varv,
det blir jag bara jag tänker på all jävla skit.
Ont i huvudet.

Fire in the ground
Between my bitter teeth
We're dancing on the poison in their graves
At the end of the night
We'd all seen better days


Varje gång jag känner så här brukar jag tänka "lite till bara, klarar jag det här klarar jag vad som helst"
men ribban höjs för varje gång,
ibland tror jag att den punkten kommer komma när jag inte klarar mer,
när jag river.
Men vi får hoppas att jag tror fel.
 
I know you tried
I know you're cursed
I know your best was still your worst


Förövrigt ser det ut som att jag inte får något sommarjobb i sommar heller,
det är väl en jävla tur att jag tror på slumpen,
för statistiskt sett så måste någonting gå min väg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0