Ta mig härifrån.

Att mötas av en grupp fjortisar av vilka endast två lärt sig hälsa (varav den ena inte förtjänar att kallas för fjortis och den  andra mest lät otrevlig) och resten bara lärt sig vara enerverande får mig att vilja kräkas och dra härifrån på samma gång.
Blä.

Jag undrar vad du gör nu?

Så dum som jag är
Kan jag inte förstå
Hur jag ska bära mig åt


Jag har åtminstone nästan helt skrivit färdigt mitt engelskaarbete vilket får mig att bli lite stolt över  mig själv.
Det är ändå fredag.
Och jag är halvt död.
Om inte den lilla skaran dragit ner till källaren kanske jag varit heldöd?


Kommentarer
Postat av: emelie

var det vi som var fjortisarna eller?

2009-03-17 @ 12:26:47
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Svårt att säga, jag vet inte ens vem du är.

2009-03-17 @ 15:11:49
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom hälsar bara på dom som förtjänar det!

2009-03-17 @ 15:26:43
Postat av: Sofie

Hälsningar hör inte till saker man behöver förtjäna, det tillhör vanligt folkvett att hälsa på folk som hälsar på en.

2009-03-17 @ 15:51:26
URL: http://blivandejapan.blogg.se/
Postat av: emelie

Hade du hälsat på mig så hade jag hälsat tillbaks, men jag såg inte dig. Spelar ingen roll, förstår bara inte varför du säger att jag/de andra som var där är äckliga fjortisar när du inte ens känner oss eller vet vilka vi är?

2009-03-17 @ 17:10:24
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Om det är så att du inte var där när jag hälsade på den lilla skaran i korridoren förstår jag inte varför du tar åt dig för då gäller det ju uppenbarligen inte dig.

2009-03-17 @ 17:25:36
Postat av: emelie

Det är så att jag var där, men jag var inte dom som du gick förbi och sa hej till. Vad jag vet så var det inte någon annan grupp "tjejer" där så jag antar att du menar oss, vilka annars?

2009-03-17 @ 17:47:44
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: emelie

jaja skit samma, orkar inte bry mig om du tycker så om mig. Men om vi var så jobbiga så ska jag hålla mig borta från elevhemmet :) sry

2009-03-17 @ 17:55:39
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grejen är att jag inte var så seriös med mitt blogginlägg, visst jag var på halvdåligt humör och tyckte att det var ganska ohyfsat att de jag hälsade på i korridoren inte hälsade tillbaks utan bara glodde på mig, men inget mer än så. Du behöver verkligen inte hålla dig borta från elevhemmet i fortsättningen! ^^

2009-03-17 @ 21:51:38
Postat av: emelie

Jag lovar dig att hade jag sett dig så hade jag hälsat, och det hade mina vänner också. Men det var bara två av dom som såg dig och dom hälsade, vi andra vet inte ens vem du är och såg dig inte ens. okej skit samma, tyckte bara allt var så onödigt skrivet.

2009-03-18 @ 11:45:01
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

I så fall måste jag säga att det är väldigt imponerande att dina vänner lyckades se rakt igenom mig.

Klart att det var onödigt skrivet, själva grundidén med en blogg är väl ändå att den är totalt meningslös samtidigt som den roar/irriterar?

Antingen kan vi släppa diskussionen nu eller gnälla vidare i all oändlighet utan att komma fram till något vettigt överhuvudtaget.

Jag ber om ursäkt om det är så att mitt lilla, ganska oseriösa inlägg åsamkat dig någon psykisk smärta.

2009-03-18 @ 13:42:25
Postat av: emelie

Ja jävligt imponerande, visst? Eller så såg du jävligt fel. Vi såg inte dig, säg vad du vill men vi såg inte skymten av dig på hela kvällen. Jag såg en tjej där förutom dom jag kände och hon kom dit och hälsade på, hon bodde inte där!

Hm, om det sårar dig så hemskt mycket att vi inte hälsade på dig så ber jag om ursäkt för det också, inte meningen.

Du behöver inte be om ursäkt, av det du skrev tyckte jag mest synd om dig.. Kändes mer som att du tyckte det var jobbigt att vi var där av en anledning och den tänker jag inte nämna.

Verkar mer som att du har din blogg för att snacka shit om folk isåfall, kom fram i verkligheten istället.

2009-03-18 @ 22:09:12
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag är knappast sårad, jag vet inte vad som får dig att tro det..? Du behöver inte heller vara ledsen för min skull, jag har kompisar så du behöver inte oroa dig!

Om du nu har läst min blogg så noga som du påstår att du har hade du märkt att den knappast är till för att snacka skit om folk.



Varför läser ni ens min blogg? Och varför tar ni åt er så mycket? Jag har sagt flera gånger att det inte ens är ett seriöst inlägg.

Ni överreagerar eller så vill ni bara ha någon att bråka med.

Du kan ju prata med mig i verkligheten om det här nu är så viktigt för dig och om mina ord väcker så starka känslor hos dig.

2009-03-18 @ 22:20:44
Postat av: John

jag gillar paj

2009-03-18 @ 22:47:22
Postat av: Sofie

jag gillar dig john!! värmland-power! <3<3<3<3<3<3<3<33

2009-03-18 @ 22:59:45
Postat av: emelie

jag har inte läst igenom din blogg nej, jag har läst ett inlägg. och jag läser inte din blogg men folk berättade det för mig.

Ja, eller så kan ju du komma fram till mig i verkligheten och säga vad du tycker istället för att skriva ner massa skit om mig som inte ens stämmer i din blogg eller bdb om det är så viktigt att få ur sig menar jag.



whatever, jag orkar inte lägga ner mer energi på dig.

2009-03-19 @ 11:57:46
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

Eftersom du har läst ett inlägg så kan du alltså inte uttala dig om vad min blogg handlar om i övrigt.

Jag känner inte att jag har behov av att prata med dig överhuvudtaget, jag har bett om ursäkt och sagt att det inte var ett seriöst inlägg och jag har inte hängt ut dig personligen.



Jag kan inte göra annat än be om ursäkt, du får välja själv om du vill ta emot den eller inte.

Jag hoppas att du menar det du skriver för i så fall kanske den här diskussionen äntligen är slut, jag kommer i varje fall ändå inte att kommentera det här inlägget mer.

2009-03-19 @ 12:43:00
Postat av: emelie

jadå, jag tog emot din ursäkt för länge sedan.



byebye

2009-03-20 @ 12:24:41
URL: http://eemelieforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0