Sliten

Jag har kommit in i en period där jag överkonsummerar försvarets hudsalva, ipren och hudlotion.
Jag känner mig inte riktigt i skick, ständigt en hotande huvudvärk som när som helst kan ploppa upp.

Förkylningen går aldrig över heller, jag tror det här är min femte vecka, om jag nu är förkyld, eller om det är så att det är min allergi som spökar, min brist på astmamediciner. Jag vet inte, men det ser snart inte bättre ut än att jag får besöka sjukhuset, vilket känns onödigt eftersom jag lärt mig att sjukhus är något man besöker när man är dödligt sjuk och inget annat.

Det får lösa sig helt enkelt.
Något som aldrig löser sig är fysik b. Det är något man måste kämpa för. Är jag rädd.

Run, run, run away
Lost, lost, lost my mind
Like you to stay
Want you to be my prize

Så det återstår väl bara att läsa i den förbannade boken.
Guds straff till mänskligheten..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0