Släpp in solen

Jag tror visst att det börjar bli vår.
Fortfarande är det alldeles för kallt, men det underbara ljuset börjar komma tillbaks.
Jag hörde till och med en liten fågel när jag var på väg hem förut. Tyst.
Men ändock.

Släpp in solen,
släpp in solen
och skaka av dig dina sorger och bekymmer.

Imorgon har vi sovmorgon, vilket gör mig lycklig. Än kan jag vara vaken.
En timme till.
Att se på värdelösa komediserier gör mig lycklig.
Skola imorgon. Det känns... ganska bra.

Du vet var det sitter och siktar tills du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in.
Hjärtat väljer blint
Nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill.
Du vet jag vill bli din
Och ingen annan kommer in. Hjärtat gör mig blind

Har ni märkt att jag visar min glada sida..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0