min dag i korthet

Dagen började med att jag vakade tolv och fortfarande var trött...
Men mitt samvete lät mig inte sova mer så jag gick upp.
Sen har det inte hänt så mycket mer, jag försökte hitta en ny väg till maxi, men gick vilse som vanligt, så jag tog den gamla vanliga, orkade dock inte gå tillbaks, så hem åkte jag buss (Måste ju utnyttja mitt sl-kort jag till och med betalat själv!).

Annars har jag mest läst gamla blogginlägg som jag skrivit på random-sidor, nästan vartenda ett handlar om Budogymnasiet,
nu sitter jag här, är inte längre en del av den verksamheten.
Sorgligt men sant är att jag mår bättre än på länge.

Lyssnar på Weightless av Nada Surf, ska snart laga mat och sen åka in till stan och träffa Tina.




Mamma ringde förut, hon verkade ledsen när jag sa att jag inte längtade hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0