Med sikte på storstan.

Imorgon åker jag till Haninge,
jag har till och med lyckats hitta mina elevhemsnycklar så ingenting kan gå fel.

Det ska bli skönt att få komma härifrån lite,
även om jag nog sårar mamma...
Hon gör redan upp planer för hur jag ska lyckas få sommarjobb inför nästa sommar,
hon vill inte riktigt lyssna när jag säger att jag inte vill hit nästa sommar.

Jag var så säker på att jag skulle flytta hem efter gymnasiet, ett år åtminstone,
men jag har lagt alla sådana planer på hyllan nu.
Om jag flyttar hem blir det för en månad eller två,
högst
.

Nej, det här är ingenting för mig,
jag hör inte hemma här,
har aldrig gjort.

What the hell am I doing here?
I don't belong here


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0