borta

Egentligen har jag nog inget vettigt att skriva,
men jag skriver ändå.

Att vara i Värmland håller på att göra mig galen,
jag kommer för nära inpå mig själv.
Jag har ändrats, blivit till någon jag inte känner igen.
Och det faktum att jag själv förändrats leder till att jag upplever människor annorlunda,
de är inte lika vackra, lika roliga, lika snälla eller lika fula som jag mindes dem.
Som om jag hamnat i en helt ny värld som en helt ny person...
Jag vet inte vad som hänt med mig,
jag vet inte ens vem jag är längre.

Now he's gone I dont know why
Until this day, sometimes I cry
He didn't even say goodbye
He didn't take the time to lie


Det enda jag vet är att om jag inte lyckas fylla varenda jävla sekund med någonting så blir jag galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0