...

Idag har varit ungefär lika tråkig som alla andra dagar i sommar.

Nästa söndag åker jag till Japan.
Har jag tränat lika mycket som jag borde?
Nej verkligen inte.
Har jag överhuvudtaget tränat?
Nja... Lite.

Imorgon åker vi troligtvis till Töcksfors,
jag ska köpa mig lite glädje.
Jag börjar faktiskt förstå att det finns folk med köpberoende.


Och det känns stelt... Men jag vet ju egentligen att det bara är jag som är konstig,
inbillar mig saker utan anledning.

Jag vill inte att du ska be
om att få röra vid min hud
Jag vill inte ens att du ska se
min kropp när det är ljust
Så hur ska vi någonsin kunna
Bryta isen
Berätta för mig hur man
bryter isen


Jag inbillar mig ju bara... Men varför..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0