En dag i Karlstad

Jag har varit i Karlstad idag och spenderat X antal kronor...
Till mitt försvar behöver jag kläder inför japanresan,
att det sen råkade slinka med en klänning ska vi inte tala om.

Det blev även en tur till Ikea och jag förvandlades till ett litet barn,
som ivrigt klämmer och känner på alla mjukdjur,
och jag slänger mig i alla soffor och sängar jag kan hitta.

Det är trevligt att som omväxling inte bry sig.

Om Du var här
Om Du var här
Om Jag var där
Om Du var här
Idag, igår
Om Du var här
Inuti & utanför
Om Du var här
Idag, igår

Kommentarer
Postat av: tina

EN KLÄNNING ! undra om du kommer börja köpa högklackat efter 2 års umgänge med mig, man kan alltid drömma ( :

2009-08-04 @ 19:17:41
Postat av: sofie

jag har faktiskt börjat överväga det... :'(

2009-08-04 @ 20:30:39
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0