Zelda-time

Jag blev lycklig när jag kom underfund med att jag kan spela Zeldan utan dåligt samvete.
Och att allt jobbigt som orat mig är över för den här gången.

Jag fick se mitt matteprov idag.
Och jag är faktiskt stolt även om det inte är någon höjdarpoäng, det känns som en bra början på kursen,
utan budogymnasiet till hösten kan jag kanske hålla mig på den nivån.

Jag gjorde historiaprovet förut också.
Lappen i min ficka brände,
men jag lämnade den ifred.
Kanske mer för att jag är feg än för att jag har hög moral.
Den hade ändå inte gjort något skillnad.
Det blir nog ett VG, jag nöjer mig med det,
det är ingen idé att överprestera.
Histora A har gått åt helvete ända sedan första provet.
Det är sånt som händer,
men nu blir det Zelda!



Och utan ett ljud
Mitt hjärta i din hand
Har jag tappat bort mitt språk
Det fastnar i ditt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0