På väg upp?

Jag har pratat med rektorn idag.
Jag kommer inte att läsa specialidrott c, men troligtvis bo kvar på elehemmet.
Om jag är budoelev eller inte till hösten beror på vem man frågar.
Rektorn säger ja, Omar säger nej.
För mig är det vilket som.

Beslutet fattades snabbt.
När man inte tror att man har något val så gör man bara saker, när man plötsligt får ett känner man lätt att man inte vill längre.
Jag vill inte.

Hva gjør du nå?
jeg lurer på hva jeg skal svare
hva gjør du nå?
på hva jeg har gjort, hva jeg har lest
hva gjør du nå?
jeg hadde mye større planer, men det ble for mye pes


Jag skiter i om jag inte får några blommor av Svenska Budo och Kampsportsförbundet när jag tar studenten, om jag nekas att ta över Antons rum.
Det är inte det som är viktigt.
Det viktiga är att jag bli glad igen.

Och jag känner mig redan mycket gladare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0