Seg

Min hjärna är seg.
Väldigt, väldigt seg.
Jag är glad att jag hoppade över föreläsningen nu på morgonen,
annars hade det nog varit ännu värre.

Jag klarade knappt somna igår
men när jag väl lyckades så sov jag oroligt och vaknade upp ett flertal gånger.

Det hade nog varit bättre dock om jag gått till matsalen istället för att äta en vidrig skål med flingor.
Mer näringsrikt,
för att inte tala om godare.
Men, men.

Jag känner mig verkligen helt förstörd.
Ska inte åka bort och träna ikväll åtminstone.

Och förut var jag livrädd, för det tycktes som att operativsystemet på datorn kraschat.
Då hade jag varit olycklig.

Kommentarer
Postat av: stalin.

Vad blire me dej ??? :(

2009-04-20 @ 19:21:08
Postat av: sofie

vet ej :(

2009-04-20 @ 21:04:06
URL: http://blivandejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0