Jag lever i ett hus fyllt av tattare.

Jag är så där arg nu igen.
Men är det så konstigt när man står där med en tallrik flingor utan minsta tillstymmelse till sked i besticklådan trots att det låg fyra stycken där innnan lovet.
Så med flingskålen i högsta hugg fick jag springa runt och leta efter mina skedar.
Behöver jag säga att jag inte ens fann dem?
Istället sitter jag och äter med en besudlad sked från den allmäna besticklådan.

Skämt åsido jag har fått nog, det börjar bli som det var förr i tiden och jag känner verkligen inte för att återigen behöva låsa in varendra jävla ägodel jag äger.
Vad är det som är så jävla svårt med att själv köpa de saker man behöver..?
Eller åmtinstone låna ur de allmäna lådorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0