Du skall inte stjäla.

Jag sitter här med min frukost bestående av tre knäckebröd med smör.
Det kan gå så när man inte hunnit handla.
Inte har jag något att dricka till heller...
Vilket gör mig arg över att något tard har snott fantan jag glömde kvar i kylen.
Hur förbannat svårt kan det vara att köpa sig en egen jävla fanta?
Eller åtminstone ersätta den man tagit innan lovet är slut.
För svårt tydligen.
Och jag är bitter.

7. Du skall inte stjäla.


Och mitt diskmedel har återigen halverats.
Och jag har svårt att tro att det var för att folk trodde att det var allmänt diskmedel eftersom det inte ens existerat något sådant på minst ett år.

8. Du skall inte vittna falskt mot din nästa.

Och som ni märker så sov jag inte bra inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0