You're my daydream...

Så var julafton över för den här gången.

Jag har seriöst börjat fundera om det är något fel på mig. Det verkar ju inte finnas någon kille överhuvudtaget som är intresserad av mig på något som helst sätt. Det flesta killarna verkar till och med glömma bort att jag är tjej emellanåt, så det är väl kanske inte så konstigt...

I varje fall finns det bara en person jag är seriöst intresserad av och det är en så gott som främling i 20-årsåldern som jag träffat ungefär en gång i veckan på träningar under ett års tid. Kan jag bli pinsamare? Tveksamt.

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska se fram emot, jag är ju hemma, men det känns inte bra ändå.
Sen jag flyttade har jag kommit fram till att det finns en massa intressanta och trevliga människor här också, men hur fan ska jag kunna lära känna dem?
Ser ut som att jag blir hemma och degar på nyår också. Snyggt jobbat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0