Det är väl typ dags med en uppdatering

Vad har hänt sen senast kanske du undrar. Eller så undrar du inte och behöver således inte läsa mer.

Förutom plugg har jag deltagit i Squvalp och där byggt en båt som inte sjunkit men som var mycket ful, varit på gasque, blivit vald till kassör för min sektion för kommande läsår samt bestämt flyttdatum.

Nu på lördag närmare bestämt. Jag har bott lite för mycket norr om stan de senaste åren, så nu är det väl dags att flytta söder om söder igen. Eller så var det bara att det slumpade sig så. Oklart. Jag kommer dock bo nära Ica Maxi i Nacka, så jag borde inte klaga. Förutom att bussen går 1,2 km från där vi bor. Men det är bara petitesser.

Jag gillar ju att gå. Med tunga matkassar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0