Min dag, min kommande vecka och bitterhet.

På SMHI står det att det kommer vara -12 - -9 grader idag. Det säger mig inte så mycket, min skala är graderad från svinkallt till äckelvarmt.

Idag har jag:

*Ofrivilligt vaknat klockan 07.15

*Legat kvar i sängen i ett desperat försök att somna om några timmar

*Nojat över att vi ej hämtat ut någon nyckel fastän vi ska flytta imorgon (detta har dock blivit åtgärdat)

*Målat mina naglar blåa och sett på big bang theory

*Pluggat matte och ätit en banan

*Duschat.

 

Antar att jag snart ska äta mat, och morotskaka och sedan plugga lite mer matte och plocka ner saker i flyttkartonger.

 

På något mystiskt vis ska jag hinna flytta, göra seminarieuppgifter i matte, inlämningsuppgifter i databasteknik, en gruppuppgift i databasteknik och plugga till en 5 timmar lång tenta jag har nästa lördag den närmaste veckan. Hur detta ska gå att pussla ihop är för mig ett mysterium.

Men nu behöver jag åtminstone inte blogga något om vad jag har för mig kommande vecka, så effektivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0