Födelsedagstankar

Jag bloggar så ihärdigt att spalten över "Senaste händelser" är tom. Det ni!

 

Annars händer det inte så mycket. Jag fyller snart år, nu igen. Då jag fyller på en söndag och lördagen är helig mark lär det inte bli mycket till festligheter alls. Tror jag tappade lite lusten för födelsedagar redan förra året förvisso, när jag var inneboende och inte riktigt kunde ha fest och när min födelsedag paxades till annat. Om jag räknat rätt fyller jag dock 25 på en fredag eller lördag, så då jävlar! Eller något. Då har jag dessutom några år på mig att hitta tillbaks till det där med födelsedagsfirande.

 

Men nu ska jag till skolan. Och klaga inte på mig, jag försökte skriva ett inlägg nu i varje fall.

Att det inte blev så bra är en annan sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0