Mina bekännelser

Jag försöker ta igen mina synder och har tränat hela två dagar i rad. Nu sitter jag som en död fisk och stirrar framför mig med gapande mun (ja, den var öppen på riktigt nyligen).

 

Annars händer väl inte så mycket. Förutom att jag har fått en galen katt som tycker om tops och rinnande vatten och som lyckats ramla ned i både badkar och toalett.

Men det är smällar man får ta om man är en katt som tycker om att balansera på handfatskanten, eller bara hoppa över den där väggen som skiljer en från det rinnande vattnet. Lyckligtvis är jag ingen katt.

 

I övrigt är jag dålig på att blogga och sköta det där med socialt liv. Jag träffar mest de där jag går i skolan med, och de där jag bor med (det vill säga David och katten) och de där jag tränar med, när jag nu tränar. Och så bloggar jag typ någon gång ibland. Varannan vecka. Högst. Om jag är full.

Jag tänker inte lova någon förändring när det kommer till bloggandet heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0