trött

Har lugnat mig och insett att anledningen till att allt känts så förbannat värdelöst de senaste dagarna varit för lite sömn, stress och vantrivsel (vem fan hittade på konceptet studentkorridor!?) mestadels och kanske lite hemlängtan. Dock förstår jag inte varför jag konstant mår lite illa eller saknar matlust.

 

Det blev ingen träning idag heller, jag börjar 8 imorgon. Med ljudövning. Det i särklass tråkigaste ämne jag läser just nu. Så det blir till att gå upp halv 7 imorgon för mig igen.

Ikväll planerar jag att sova tidigt och hoppas jag slipper somna imorgon, för föreläsaren såg så stött ut imorse...

 

Woke up this morning and it seemed to me,
that every night turns out to be
A little more like Bukowski.
And yeah, I know he's a pretty good read.
But God who'd wanna be?
God who'd wanna be such an asshole?
God who'd wanna be?
God who'd wanna be such an asshole?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0