Slutet

Vanemänniska som jag är känns det just som att jag skurit bort en del av mig själv och slängt till hundarna.
En del människor börjar röka, andra knarkar, jag hänger på forum. Och nu avregistrerade jag precis mitt konto på en sida jag loggat in på så gott som varje dag i tre år.

 

Jag är glad över att jag inte vet hur många timmar jag slösat där, även om det har gett mig en massa bra saker också. Den senaste tiden har jag dock känt mig som en gammal bitter gubbe varje gång jag loggat in och även när jag tänkt att jag skulle låta sidan vara ett tag har det gått högst en timme eller så, så har jag suttit där igen. Det finns inget som heter "skära ner", antingen har man massor att göra, eller så sitter man där.

Men nu är det nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0