Dags att utforska nya vatten

När jag satt där med min medhavda madlåda och lyssnade på hur mina klasskamrater förnöjt beskrev hur de mobbat sina klasskamrater under gymnasiet och gett dem påhittade namn då de "inte förtjänade människonamn" kände jag inte bara att jag hade lust att dekorera dem med mitt maginnehåll, jag slogs även av en insikt. Jag behöver lära känna nya människor. Nu på en gång.

 

Att lära känna nya människor är dock inte det lättaste. Efter några minuters betänketid slog det mig att jag bara kunde komma på en plats jag vill leta på: hos LUF. Jag har velat bli politiskt aktiv i flera år men alltid haft undanflykter för att slippa, men nu är nog tiden kommen.

 

Jag kom så långt att jag gick in på deras hemsida, hittade en av de "grundkurser" de brukar hålla och skulle anmäla mig. Hade jag tänkt. Om sidan hade fungerat. Det gjorde den inte. Nu tänker ni kanske att jag ser detta som det ultimata sättet att slippa och fortsätta vara bitter på mänskligheten. Ni har fel. Jag har redan mejlat dem om att det är fel på deras hemsida. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0