Min dag (och gårdag)

Jag är rätt blå och öm, och har brännmärken på mina armbågar.

Det blir så.

Om man ska slåss med fysiker på fyllan och inte vill ge upp, utan bara kräver revansch, fastän man blir illa tilltygad varje gång. Inte för att han såg bättre ut än jag. Jag har alldeles för långa naglar för att slåss och tydligen tycker jag att det är okej att bitas när man ligger i underläge och är full samtidigt.

 

Jag har också köpt massor med sprit utan att behöva visa mitt leg ens en enda gång, spelat norsk hiphop för blivande civilingenjörer och tävlat i flest armhävningar (och vunnit).

 

Mina blåa converse har numer vita skosnören, istället för svarta. Det kan bli så när man ogillar sina svarta skosnören och ser människor med vita skosnören.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0