Så att ni vet liksom

Jag antar att ni inte bryr er så mycket om hur det gick för mig när jag övningskörde på körskolan, men det gick bra i varje fall. Något som inte gick lika bra var när jag precis innan körlektionen kom lite för nära trottoarkanten och råkade repa mammas värstingfälgar för minst 8000. Som tur är tyckte min kära moder inte att det gjorde så mycket. Troligtvis för att det inte var hon som köpte dem utan råkade få med dem när hon köpte bilen.

Efter det körde jag för tidigt in i rondellen och fick arga blickar av en norsk familj och stannade med bilskrället då gasen för några minuter vägrade fungera. Jg antar att detta var för att överväga hur bra det gått alla andra gånger jag övningskört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0