"jeg lurer av og til på vad vi kunne prata om"

Tänker på det där igen,

det jag tänkte att jag inte skulle tänka på mer.

Som vanligt med andra ord.

Det är som en nagel i ögat när man minst anar det.

 

Ointresset stör mig.

Jag skiter i vad jag kan få och inte, för jag har bestämt mig, och jag vill ha just det dääääär!

Och jag vill ha det NU, det finns inget "sen" eller "senare."

Känner mig som ett litet barn på andra sidan skyltfönstret som står och pekar.

 

men jeg lurer av og til på hva vi kunne prata om
du kunne sagt det er bra du kom
og jeg liker ikke kaffe, men jeg kunne ha lata som
jeg hadde kanskje tatt ansvar
jeg hadde kanskje fått et annet svar
annet enn det de har gitt meg hittil


Ja, jag är kryptisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0